Chào mừng quý vị đến với website của ...

Quý vị chưa đăng nhập hoặc chưa đăng ký làm thành viên, vì vậy chưa thể tải được các tài liệu của Thư viện về máy tính của mình.
Nếu chưa đăng ký, hãy nhấn vào chữ ĐK thành viên ở phía bên trái, hoặc xem phim hướng dẫn tại đây
Nếu đã đăng ký rồi, quý vị có thể đăng nhập ở ngay phía bên trái.

Unit 07. My favourite sports and games. Lesson 2 (1-5)

Nhấn vào đây để tải về
Báo tài liệu có sai sót
Nhắn tin cho tác giả
Nguồn:
Người gửi: Đỗ Thị Hường (trang riêng)
Ngày gửi: 10h:29' 17-06-2016
Dung lượng: 4.8 MB
Số lượt tải: 3
Số lượt thích: 0 người
Công ty Cổ phần Mạng giáo dục Bạch Kim - 27 Huỳnh Thúc Kháng, Đống Đa, Hà Nội
Trang bìa
Trang bìa:
I. WRAM UP
1. Old lesson: Look at these pictures and write name`s the activities under each picture:
Old lesson: Look at these pictures and write name`s the activities under each picture * Suggestion write name`s the activities under each picture:

||table tennis|| || karate|| ||rollerskating|| ||hide and seek|| ||basketball|| * Suggestion write name`s the activities under each picture 2. Objectives:
Objectives * At the end of the period, Students will be able to: - Pronounce correctly the sounds of the letters ame and ate - Listen and number the pictures as they listen - Develop listening and speaking skills. II. PRESENTATION
1. Listen and repeat:
II. PRESENTATION 1. Listen and repeat

Open the book page 57, look at the words game, skate and notice the letter colored differently in both words.

game

skate

* Listen and guess produce the sounds of the letters ame in the word game and the letters ate in the word skate.:

* Listen and guess produce the sounds of the letters ame in the word game and the letters ate in the word skate.

game

skate

* Listen again and repeat the words a few times:

* Listen again and repeat the words a few times

game

skate

2. Listen and read together :
Look at pictures a, b on page 57, identify the characters in the pictures. II. PRESENTATION 2. Listen and read together * Set the context:

* Set the context: You are going to hear a chant about games. Guessing the names of the games. After that, you’ll listen and clap the focused words: one clap for the words with “ame” as in “same” and two clap for the words with “ate” as in “skate”

* Read each chant and repeat each line a few times.:
* Read each chant and repeat each line a few times. Vào mùa hạ, tôi thích chơi trượt ba tanh ở trong công viên với Kate đến tận tối muộn Vào mùa thu, tôi thích chơi cờ vua với Tess ở trong công viên và tôi luôn là người chiến thắng trò chơi. 3. Group and say aloud :
II. PRESENTATION 3. Group and say aloud Look at the chart and the word box. Say: You are going to group the words with “ame” as in “same” or with “ate” as in “ skate”. name gate plate date same frame late

game

skate

* Suggestion group and say aloud :
name gate plate date same frame late

game

skate

name gate plate date same frame late * The whole class read in chorus all the completed words.:

game

skate

name gate plate date same frame late 4. Listen and number :
II. PRESENTATION 4. Listen and number Look at pictures a, b, c, d, e and f on page 58. Identify the characters in the pictures * Listen to the recording and match the pictures and number them:
* Listen to the recording and match the pictures and number them Suggestion match the information they hear to the pictures and number the pictures.:
Suggestion match the information they hear to the pictures and number the pictures. 5. Fun time:
II. PRESENTATION 5. Fun time Sing the song * Sing the song Hokey- Pokey & doing actions with different parts of the body.:
* Sing the song Hokey- Pokey & doing actions with different parts of the body. III. THE END
1. Homework:
- Do exercises C, D in the workbook. - Sing tho song Hokey- Pokey pn page 58 - Prepare next lesson 3/ Unit 7 2. The end:
 
Gửi ý kiến

↓ CHÚ Ý: Bài giảng này được nén lại dưới dạng RAR và có thể chứa nhiều file. Hệ thống chỉ hiển thị 1 file trong số đó, đề nghị các thầy cô KIỂM TRA KỸ TRƯỚC KHI NHẬN XÉT  ↓